EL HUITÉ DIMARTS: PARLEM DELS DINERS

En aquests dimarts em vaig donar conta que moltes persones preferien presumir de cotxe, casa, abans de passar temps amb la família.

I jo pense que no és ací jo preferisc passar el temps amb la família que estar presumíeu com els del meu entorn el que tinc i el que no, perquè les coses mataries no em van a donar amor, ni me van a felicitar, ni me van a dir coses boniques com la meua família.

I no se tu, però jo en on es posa una família o amics no pose res material.

Jo com tal, no he fet res important, però quan ajude a la gent o a la meua família, o als meus amics, m'agrada molt i em plana el cor i em fa molt feliç.

Frases que destaque: 

 
-Els diners no serveix de succedani de la tendresa i el poder no serveix de succedani de la tendresa.
-És aquest país hi ha una gran confusió entre el que volem i el que necessitem.

- Tu has fet coses, sense esperar res a canvi?

- Què prefereix les coses materials, o les persones?



Comentarios

Entradas populares