EL QUART DIMARTS: PARLEM DE LA MORT.


                        · La Mort
                                 · La por
                                      · La Vellesa 
                                       · La Cobdicia
                                          · El Matrimoni 
· La Familia
· La Societat  
· El Perdo
· Una Vida amb Sentit
 

En aquest dimarts, el professor Morrie diu moltes frases, amb molta saviesa, com la frase que diu així:

"Tot el mon sap que morirà, però ningú se-ho creu."

 Després Mitch, li pregunta, -com post estar preparat per a moure?-  a lo que li va respondre amb més preguntes:

"Fes el que fan els budistes. Fes que cada dia se't pose al ombro un ocellet que et pregunta: << És aquest el dia?   Estic preparat?   Estic fent tot el que he de fer?   Estic sent la persona que vull ser?>> 

Això me va fer pensar, devores fem lo que volem, estem fet lo que ens plena, o solament lo que la gent volen fem, lo que la societat nos implanta.

Ara te dic jo; 

- I tu tas fet alguna vegada, algunes de les preguntes anteriors? 

- Penses que les persones que et roden, ho han fet? 

< continuem amb el capítol>


En un moment del capítol, parlen sobre si Morrie estava prepara per a Morrie havans d'estar mort, i d'es rar perquè tots en la vida tenim alguna perduda d'algun ser querido.

Aleshores perquè és tan difícil fer-nos conta o dir-nos que en algun moment arriben a morir.

Entosses, jo vaig pensar, i vaig arribar a la conclusió que tenia raó, perquè jo tinc a una persona en el cel i jo no pense en que jo moriré algun dia. si que o sap pero no lo hacepto vomo tal i jo pense que pot ser perque lo veig molt lluny.




I volsaltres que penseu a cerca de la mort?


Comentarios

Entradas populares